2017. április 18., kedd

Húsvéti vendég


Ragyogó volt az idő az ünnepekre, ezért Szabina és Máté kellemesen megterített asztalnál a teraszon fogyasztották a húsvéti sonkát mikor nagy meglepetésükre megérkezett régen nem látott nagybácsi, aki a tengerészetnél kapitányként tevékenykedik. 


- Jaj kedvesem megjött a nagyon régen nem tátott nagybácsi, hamar üdvözöljük. 
  













Hozok neked is egy terítéket!




Máté azonnal felpróbálta a kapitány sapkáját. Nézd kedvesem még a végén én is elmegyek a tengerészethez annyira megtetszett a dolog. 




 Finom falatok mellet gyorsan szalad az idő, sok mindent megbeszéltek hiszem még az esküvőre sem tudott eljönni, mert épp valamelyik tengeren szolgált abban az időpontban.



 No most már Szabinának is fel kellett próbálni, mert számára is vonzó egy ilyen egyenruha. 


-  Látod kedvesem én nem elégedtem meg a sapkával, nekem még a kabát is kell. 

- Szerintem remekül áll neked. 



- Még a végén én megyek a nagybátyámmal a tengerészethez.




 - No azt nem szeretném, nagybácsit bármikor szívesen látjuk, de ha lehet akkor most inkább maradj velem. 







Annyira jól szórakoztak, hogy még egy kis tánc is belefért. 





-. Gyerekek sajnos már mennem kell, de ígérem amint tehetem ismét jövök nagyon jól éreztem magam veletek.  Még egy pár kollégám is szívesen velem jött volna, de féltem, hogy zavarunk, ha többen jövünk. 


 - Nagyon szívesen látunk benneteket, bármikor van rá lehetőséged, a kollégáid is jöhetnek. No legfeljebb megyek veletek matróznak.  Jaj  ez persze vicc volt, mert tényleg nem szeretném az én kedvesem itt hagyni, még akkor is ha nagyon jó kalandnak tartom. 




Készült pár közelebbi fotó a teraszról. 






























Készült finom sonka, tojás, friss kenyér, répatorta.














5 megjegyzés:

  1. Csodálatos rész, minden nagyon precízen elkészített, szép munka! Szabrina igazán gyönyörű, remekül áll neki ez a ruci, és szuper a virág is hajába!! Viszont, mi van Mátéval? Mi történt a nyakával, hogy ott az a nagy hézag? Nem lehet jobban rányomni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van, nem vettem észre a lázas készülődésbe, már csak akkor mikor feltettem a képeket. Már orvosoltam a problémát, vissza került a helyére. Biztosan valamikor az öltöztetés, vagy állítgatás közben csúszott el.

      Törlés
  2. Szia!

    Felkértek, hogy tartsak előadást egy babakonferencián Budapesten, június 2-án, és én azt a témát választottam, hogy babagyűjtés felnőttkorban és blogolás. Szóval szeretném bemutatni magunkat, vagyis akiknek a hobbiját az elmúlt években figyelemmel kísértem. Szóval kérlek keress meg priviben, és megbeszéljük mihez szeretném az engedélyedet és a segítségedet kérni. Köszönöm

    VálaszTörlés
  3. Piękna diorama, śliczne miniatury :-)

    VálaszTörlés