2019. február 4., hétfő

Kosaras Kata


Bemutatom a már sok helyen elérhető és hozzám is megérkező kosaras babámat. 







 A cipője, érdekes a talpa. Jól néz ki bár el tudnék képzelni valami remek színes sportos cipőt is. 



Jól megtekinthető a különbség. 



 
Mivel mozgásra termett, akkor indulhat a kosarazás!


   










 

























Nagyon szeretek varrni, így hát készült számára is ruha ne csak a mez maradjon az összes öltözete. 




 


 





 Még szeretném bővíteni a ruhatárát nőcis rucikkal is, mivel most még hideg van ezért elsősorban ehhez alakítottam az öltözetét. 

12 megjegyzés:

  1. Nagyon szép az új lánykád! Tetszik a sapija! Szuper ruhákat kapott! Kíváncsian várom a nőcis kollekciót is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Remélem a tavasz meghozza az új rucikat is.

      Törlés
  2. Nagyon szép lány! Nekem kifejezetten tetszik a kicsit fiúsabb, sportos alkata. (-: Nagyon jó ruhákat készítettél neki. (-:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy meglátogattál és tetszik a lánykám. Szeretem a kicsit más külsővel rendelkező babákat.

      Törlés
  3. A ruhák most is tökéletesek, a szőrmés cuccok meg mindig a kedvenceim, nagyon tetszenek! Engem eleinte zavart kicsit, hogy ilyen magas ez a lány, de most már nagyon is jónak találom, hogy más, mint az átlagos, és remélem, hogy lesz majd alacsony mtm baba is. :-)
    A kosarazós képek zseniálisak, szinte átérzem, ahogy sportol! A táskája meg szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony én is szeretem a szőrmét, csak elég nehéz olyan anyagot lelni ami viszonylag kicsi szőrrel rendelkezik, hogy megfeleljen a babáknak. Jó lenne, ha bővülne az mtm kínálat kicsire, és pasira egyaránt.

      Törlés
  4. Witaj! Nie miałam pojęcia, że ta koszykarka jest wyższa od zwykłych MTM!? Uważam, że to doskonale!
    Twoja dziewczyna ma piękne ubrania :-)
    Pozdrawiam serdecznie!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örültem neki, hogy kicsit eltér a többitől, szeretem a változatos külsőt. Köszönöm a látogatást.

      Törlés
  5. Csodálatos hölgy. És a ruháid egyszerűen fantasztikusak.

    VálaszTörlés
  6. Bardzo ładna ta Twoja lalka! Gratuluję udanego zakupu!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Sajnos nem találtam az email címedet, ezért ide teszem be a linket Dumbledore csizmájáról:
    https://www.flickr.com/photos/foxybelle/42985440695

    VálaszTörlés