2019. október 23., szerda

Teszt

Másnap szabina hazafele útba ejtette a gyógyszertárat, megvásárolva a legizgalmasabb dolgot ami felderiti az igazságot! A TESZTET.

Nagy volt az izgalom, már alig várta Mátét érkezését. 

- Kicsim megvettem!



 - Rendben de csak majd reggel csináld meg!



- Figyi már nem birom tovább, megyek és megcsinálom!!


 - De ugye együtt nézzük meg! 


- Itt van!  Készen állsz?
- Természetesen, már annyira kíváncsi vagyok!

- NÉÉÉÉÉZD!!!!!!


 - Kincsem! Ez csodálatos! 

 
- Boldogságom határtalan!  Mutatok neked valamit! 
Ezzel felkapta a párnát és gyömöszölte a pizsama alá. 




 - Ha ilyen nagy lesz a hasam akkor is fogok neked tetszeni? 


- Nekem mindig tetszeni fogsz, nagy pocival, kövéren, és még ha megöregedtél is. MINDIG. 

 

   

  - Szabina szeretnék tőled kérni valamit, ha lehet akkor a szülőknek majd csak személyesen mondjuk el, ez egy nagyszerű dolog nem szeretném telefonon közölni. No meg az is nagyon jó lesz ha az orvos is megerősíti a dolgot. 


 - Rendben kedvesen. 


 - Annyira örülök, hogy nem tudom magamban tartani. Írok is Lénának egy email-t. Tudod nagyon sokat segítettek, meg jó tanácsokat is adtak, megérdemlik hogy megtudják. 


  Azért még egy kis örömködés is belefért! 
   



6 megjegyzés:

  1. Elsőként szeretnék gratulálni! Léna megkapta az email-t! Nagyon örül a Petrov család is Szabina és Máté boldogságának!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük!! Most jön a várakzás, tervezgetés időszaka.

      Törlés
  2. Ó, mióta vártam ezt a bejegyzést! Gratulalunk!!♡♡♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de régen láttalak! Eljött az ideje, mert annyi sok apróságom van, hogy meg kell mutatni, ennek a legjobb módja egy ilyen helyzet.

      Törlés
  3. Én is gratulálok, sejtettem, hogy ez lesz a meglepi! ;-)
    Annyira aranyosak együtt, érezhető az öröm a képekből, kíváncsi leszek a kicsire is milyen lesz!
    Nagyon tetszik Szabina pizsamája is, tüneményes! Képzelem, hogy a picinek is milyen klassz holmikat készítesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jó, hogy tetszik a kis csapatom, mert az általam készített dolgok. A pizsi egy babarugiból készült, így hát maradt még anyagom arra, hogy a picurka is élvezhesse. Örültem annak hogy ismét meglátogattál.

      Törlés