2020. október 4., vasárnap

Vicces?

 Miután rábeszéltem Mátét, hogy barátjával csináljanak egy pecás napot Borival kettesben töltöttük a napot! 

Remekül éreztük magunkat! Igazán jó kislány.  Imádja ha ringatom.



Olyan gyorsan telt a nap, hogy észre sem vettem már itt is volt Máté. 



- Hogy érezted magad kedvesem? 
- Tényleg remek nap volt, bár nagyon hiányoztatok! 

Kicsit elém került és megláttam! 


- Máté!!! Te jó ég!! Becsináltál? 

- Na ne csináld már! Hogy mondhatsz ilyet? 
- Pont olyan a nadrágot, mint Borié mikor több megy a pelusba. 


- Annyira kíváncsi vagy akkor nézd csak meg! Az alsóm nem olyan! Biztosan beleültem valamibe!



- Jaj ne haragudj! De annyira viccesnek láttam a helyzetet. 



- Most tisztába is teszem Borit!  Látod pont ilyen volt a nadrágot kívülről! 




- Már én is csak nevetni tudok ezen a helyzeten!!!



- Ó Drágám a legfontosabb, hogy jól érezted magad a barátoddal, és végül is jót nevettünk. 



4 megjegyzés:

  1. :D Igen, előfordulnak ilyen béna dolgok!!
    Viszont a gyerekszoba valami gyönyörűséges!! Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Fantastyczny pomysł na temat postu :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    VálaszTörlés