2017. november 23., csütörtök

Nem csak a lányoké a világ....

Kaptam a páromtól pár ruhát a fiúk számára, és sajnálattal tapasztaltam, hogy igazából nagyon kevesen tudják felvenni, mert túlságosan vékony babákra készülnek.  Máté nem egy izompacsirta, de még Ő is úgy fest benne, mint egy jóllakott óvodás. Arról már nem is beszélve, hogy a kockás ing a másikon össze sem ér. Pedig igazán mutatós darabok lennének. 




Nagyon szeretem öltöztetni a csapatomat, ezért inspirált a dolog, hogy ollót és tűt vegyek elő. Elkezdődött az alkotó munka. 

Mennyire különböző testűek az én fiaim, azt mi sem bizonyítja jobban mint a fotó. 






Nadrágban is látszik, hogy az alsó testük is legalább annyira más és más mint a felső. Még az elején azt gondoltam, hogy nem kell sok ruha, hiszen nadrág az nadrág. Egyáltalán nem így történt. Abból is több méretet kellett készíteni, mire mindenkinek jutott belőle. Egy férfi ruhatárból az ing és a póló sem hiányozhat. Remélem nektek is tetszik az én jól öltözött csapatom. 











 



 
 

   





10 megjegyzés:

  1. Hogyne tetszene a csapatod! :-) Nagyon csinik a fiúk! A kedvencem a kockás ing, meg a pólósak is nagyon klasszak! De kéne nekem is ilyen terepmintás anyag!! Ez valami boxerből nyerted ki? Merthogy ilyen arányosan kicsi a mintája...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majdnem talált a dolog, mert nem méteráruban leltem rá hanem egy gyermek pólónak az ujja volt, így hát a két ujjacskából két fiú póló egy egy lányka jött ki. A többi része egyszínű volt, de én is azért vettem meg mert tetszett az ujja.

      Törlés
  2. Your boys all look very handsome in the clothes :-). The shirts and pants are beautiful!

    VálaszTörlés
  3. Az úriember elegáns és stilusos.
    Üdvözlettel.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon klasszak lettek. Milyen szépen tudsz ingeket varrni! Nagyon jó a mintaaránya a kockás ingeknek is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, ez jó érzés, hogy remek daraboknak tartod. Sikerült egy jó szabásmintát összehoznom, ami az alapot adja. Igazad van, nem egyszerű méretarányos mintás anyagot találni semmihez sem. Ez most elég jól sikerült.

      Törlés
  5. Én is mindig küzdök, hogy a pasik rendesen fel legyenek öltöztetve. Remek holmikat varrtál, egészen biztos vagyok benne, hogy a csapat szívesen horja majd ezeket a ruhákat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony nem könnyű a pasikat öltöztetni, hiszen sokkal kevesebb késztermék áll rendelkezésre, mint a nőknek. Szerencsésnek tartom magam, hogy van lehetőségem és kedvem öltögetni ezzel elég jól megoldom a ruházkodást. Néha még a rendelkezésre álló anyag okoz gondot, mert nem minden jó erre a célra, megfelelő vastagság és egyéb tulajdonságok fontosak.

      Törlés
  6. Przystojni panowie w pięknych strojach :-)

    VálaszTörlés