2017. november 17., péntek

Meglepetés


- Drágán most már megérkeztünk, igazán elárulhatod mi a meglepetés, mert már nagyon izgatott vagyok. 

- Légyszíves foglal helyet és várj türelmesen. 



- A türelem nem az erősségem, de figyelembe veszem a kérésed. 



- Tudom, hogy nagyon, de nagyon szereted a  sütőtököt, ezért a  múltkor vásároltam és a Nagyidtól örökölt tepsiben sütöttem meg. Ezt a meglepetést tartogattam neked. 





 - Ez tényleg fantasztikus meglepetés, számomra mindig a családi meleget és az ünnepre való készülődés jelenti a finom tök illata és íze. Kedves tőled, hogy a Nagyi emlékét ennyire tiszteled tényleg boldoggá tesz, hiszen nagyon szerettem. 







 - Ez a finom tea igazán kellemessé teszi az estét. 





 - Megyek és  befejezem a konyhai dolgaimat. 
- Jaj Máté rosszul érzem magam, mintha megszédültem volna.





- Gyere drágám ülj le.



. Hozok egy vizes ruhát, talán jobb lesz.



- Hívjak orvost?  


- Jobban vagy már? Nagyon szeretlek, és aggódom.  Te most ne csinálj semmit, majd én befejezem a teendőket. 






 - Már egészen jól érezem magam, csak valami múló  rosszullét lehetett. 


 - Nagyon szeretlek. 





7 megjegyzés:

  1. Great story :-). Pumpkin pie looks tasty :-).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, remélem máskor is meglátogatod a blogomat.

      Törlés
  2. Nagyon jó képek, mint mindig. Az a sütőtök!!!! Remek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon örülök, hogy tetszenek a tökök. Most épp karácsonyi sütiket szeretnék gyártani.

      Törlés
  3. Bardzo ładna diorama, meble, ubrania i historia :-)

    VálaszTörlés