2016. április 10., vasárnap

Esküvőre készül


Az esküvőkiállításon felfigyelve elbűvölő külsejére és észrevették rajongását a menyasszonyi ruhák iránt Szabrinát felkérték egy fotózásra. Máté legnagyobb meglepetésére elfogadta a meghívást, mivel nem szeretné ha kedvese látná a ruháját ezért csak egyedül ment a fotózásra. Az még nem derült ki hogy milyen ruhát választ magának, de megadja az esélyt arra, hogy esetleg ez legyen a nagy napon viselt ruha.









































Május számomra mindig összekapcsolódik az esküvők hangulatával. Ébredezik a természet a fák felöltöznek mintha a természet esküvőt tartana.  Tagadhatatlan, hogy készíteni is szeretem ezeket a ruhákat. Sajnos baleset is érte, mikor elkészült a kiakartam vasalni és  elvasaltan az egyik fodrot. Szerencse, hogy a legalsó volt, és sikerült korrigálnom a hibát, bár nem volt egyszerű mert nem találtam hamar megfelelő anyagot.
Ilyen volt a felsőrész még a gyöngyözés előtt.



12 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a képek! A kék színt jobban szeretem, mégis a piros háttér is nagyon szép! Te készítetted a ruhát?! Gyönyörű! Örülök, hogy a balesetet is sikerült kijavítani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy kicsit eljátszadoztam a fodrokkal és a gyöngyökkel, szóval igen én készítettem. Számomra is minden hátérrel ás hatást jelent, pedig ugyan az a baba és a ruha is. Köszönöm a dicséretet, hiszen Te nagy szakembere vagy a varrásnak, nekem csak szórakozás és próbálkozás.

      Törlés
  2. Śliczna lalka i piękna suknia ślubna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm és örülök annak, hogy tetszik a babám is és a ruhácskája. Szeretném az idén megtartani az esküvőjüket, már a pap is fel van öltöztetve hozzá csak még egy két kellék szükséges.

      Törlés
  3. Piękne zdjęcia! Panna Młoda wygląda wspaniale! Jej suknia jest rewelacyjna! Bardzo mi się całość spodobała!
    Pozdrawiam serdecznie!

    VálaszTörlés

  4. Hello from Spain: fabulous dress. Great pics.. We keep in touch

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, külön dícséret illet a gyöngyös hímzésért. Nem sok, de pont elég.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A gyöngyözés úgy kezdődött, hogy rátettem egy csipkebetétet, de azt elég kevésnek ítéltem és annak bizonyos részeire került a gyöngy. Utolsónak teszek fel egy képet, hogy milyen volt a gyöngyözés előtt.

      Törlés
  6. Absolutly amazing the wedding dress! congratulations!

    VálaszTörlés