2018. július 13., péntek

Kiruccanás

Tartottunk egy nosztalgia kirándulást, mert nagyon régen látogattuk meg a budai hegyekben közlekedő kisvasutat. Kellemes emlékeket idézett fel, nem utolsó sorban az egyik kedvencem is jött velünk. Mit mondjak nagyon tetszett neki is. Most láthatjátok merre is tartottunk. 

Várakozás a buszra.


Végre felszálltunk! Találtam egy jó kis helyet magamnak, jó kilátással. 



No ez már egy másik jármű! Nézzétek milyen érdekes a jegykezelő! 




Én lapítottam, mert nem vettem jegyet! 



 Ó de szép erdei  részleteket láttam! 


Hopp egy állomásra érkeztünk!



Integettem neki! Vissza mosolygott. Biztosan tetszem neki!



 
  
 Hopp jön egy másik vonat, integetek neki. Hátha örülnek.


    Jaj milyen sokan utaznak!!!


 Kellemes volt, de beértünk a végállomásra, most itt nézek körül egy kicsit. 











A vonatozás után egy kis falatozás, mert már nagyon éhes vagyok.



 Kicsit itt is időzni kell! Megnézem mi látható erre. 
  







  

  Ez fincsi, szedek belőle!  






  

  

Kellemesen elfáradtam, de azért még maradt bennem energia, hogy a buszon kicsit huncutkodjak.  Kipróbáltam milyen ha a kapaszkodón utazom. Persze itt is jól megnéztek, inkább lejöttem. 




11 megjegyzés:

  1. Awesome pictures :-)!

    VálaszTörlés
  2. Widzę, że Twoja panna bardzo lubi podróżować, tak samo jak moja Asha :-) Twoja lalka miała wspaniałą podróż. :-) Ciekawy, stary pociąg. Pasażerowie bardzo weseli. :-) Pozdrawiam :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ez egy régi erdei vonat, ahol a gyermekek tevékenykednek. Remek kirándulóhely. Nagyon szeretek magammal vinni babát és fotózgatni. Köszönöm a látogatásod.

      Törlés
  3. Nagyszerü kirándulás. Szuper fotók.

    VálaszTörlés
  4. Hűvösvölgy? Akkor nem voltatok messze tőlünk. Nagyon cuki a lány, ahogy élvezi az utazást! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudtam, hogy ilyen szép környezetben laksz! Jól szórakoztam mikor készültek a képek.

      Törlés
  5. Wspaniała wycieczka! Twoja panna wygląda na bardzo zadowoloną!
    Świetne zdjęcia! Cudowny plener!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    VálaszTörlés
  6. Szuper vagy! Olyan fantasztikusan ábrázoltad az eseményeket, hogy nem tudom abbahagyni a képek nézegetését! Szuper, főleg ahol a kissrác vigyorog a babára. Az zseniális! Meg ahol a kapaszkodón hintázik. Csak így tovább, szeretem nézegetni a munkáidat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy meglátogattál. Jó érzés, hogy tetszenek a képeim, remek kirándulás volt.

      Törlés