2019. január 17., csütörtök

Lara Croft


Az év első jövevénye Tomb Raider Lara Croft. Nagyon tetszik kicsit mát a teste mint a általában a barbie babáké, a válla is sokkal gömbölyűbb, a melle és a csípője is. A lábfeje kicsit magasabb. A ruházata szuper, bár a felsőt alig lehet levarázsolni róla, mivel egybe szabott és a derék része elég szűk ahhoz, hogy könnyen kezelhető legyen. Amikor rajta van remekül áll rajta. A csizmája nagyon jól kidolgozott igazi túrázásra alkalmas a talpa megfelelően redőzött.














 












 







14 megjegyzés:

  1. Gratulálok az új jövevényhez! Nagyon különleges!

    VálaszTörlés
  2. Én is gratulálok Larához! :-) Jó, hogy más teste van, nála egyértelmű, hogy másnak kell lennie, rá izom kell. Az arcával én nem vagyok kibékülve, persze, a színésznőről mintázták, nem pedig a játékkarakterről, pedig ez szebb volt. A ruhaszettje nagyon klassz, elkelne több ilyen természetes, vagány cucc a barbiekhoz is. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg igazad van remek cuccai vannak, mostanában a nem nagyon vagyok én sem elégedett az új ruhákkal, főként hogy elég sok a festett, no meg a pasik haja is.

      Törlés
  3. lara croft gyönyörű és annyira különbözik az összes cukorka babától. teljesen más test és arc. nagy ruhák és kiegészítők.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen teljesen más, nekem is pont azért tetszik.

      Törlés
  4. Nagyon klassz és vagány! Én is nézegettem, de sajnos nem akart lejjebb menni az ára :( Így most egyelőre lemondtam róla.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen eléggé tartja az árát, bár az egyik helyen picivel olcsóbb mint a másiknál akik nálunk forgalmazzák. Nekem is egy szülinapi ajándékként valósult meg.

      Törlés
  5. Hola, qué bonita es tu muñeca, me gustaría comprar una. Gracias por pasar por mi blog. Saludos.

    VálaszTörlés
  6. Ona jest piękna - twarz, ciało, akcesoria, buty... bardzo mi się podoba! Pozdrawiam serdecznie!

    VálaszTörlés
  7. Éppen ma rendeltem meg, már régóta terveztem, mert egy új történetszál indul vele... Erre most látom, hogy Neked is megvan :) Örülök, hogy Neked is tetszett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj nagyon jó, hogy nálad is lakik majd egy. Már máskor is megállapítottam, hogy sokszor választunk azonos babát.

      Törlés