2016. február 27., szombat


Liebster dij

Köszönöm szépen Olla  http://fotoblogolla123.blogspot.com/2016/02/liebster-award-podziekowania-dla.html  
nagyon jó érzés, hogy kaptam ilyen lehetőséget. 





1. Hogyan alakult a kaland , hogy összegyűjtöd a babákat? 
Szeretem a babákat, mindig megtalálható volt körülöttem valamilyen formában, volt amikor a csecsemő babák, de volt amikor a karakter babák vettek körül.  Az utóbbi években kerültek közelebb hozzám a Barbie babák.  Elvarázsolt a  fashionistas  baba mozgékonysága, alkatuk miatt hasonlóan öltöztethetők mint a felnőttek.  Kaptam is párat, de vásárolni is szoktam. 




2.  Mivel én gyűjtöm őket, és mikor elkezdtem írni egy blogot?
Igazi lendületet akkor vett az érdeklődésem ezen babák iránt amikor meghívást kaptam egy baba találkozóra, melyet akkor rendeztek meg első ízben kicsi hazámban. Az ott látottak és tapasztaltak annyira jó hatással volt rám, hogy nem sokkal ezt követően indítottam a blogomat.

3. Mit csinál minden nap? Dolgozol? 
 Most nem része az életemnek a kötelező munkahelyre járás, saját magam osztom be az időmet, ezért szinte heti egy két alkalom is adódik, hogy foglalkozzam a babákkal. 

4. Melyik babát tartod a legérdekesebbnek és legértékesebbnek a gyűjteményedben?
Számomra a legértékesebbek a Happy Family babák, olyan családias hangulatuk van. Legérdekesebb  Barbie Harley Davidson Ken  Sajnálom  azt, hogy nálunk nem nagyon lehet különleges babákat üzletben vásárolni, szívesen látnám a boltok polcain a különböző karakterű fiú babákat is. 




 5. Van egy lista mit szeretne vásárolni, milyen babát?
Igen van listám azokról a babákról, melyeket szeretnék. A legújabb szerelem a - mode to move  azaz a mozgásra tervezve  - jógababa, ezért szeretném sorba megvásárolni  őket. Már kettő boldog tulajdonosa vagyok. 


A család és a barátok támogatják a hobbidban?
Családom támogatását élvezem, szoktak nekem vásárolni, illetve felhívják a figyelmem egy egy új lehetőségre. A gyerekekkel szívesen játszunk a babákkal különböző élettereket  igénylő játékokat. Ilyenek a balett iskola, bevásárló központ, de a családi helyszínek is nagyon meghittek. 

7. Van egy dioráma vagy babaház berendezés?
Rendelkezem babaházzal, és különböző berendezési tárgyakkal. Van olyan melyet az üzletben vásároltam, de inkább szeretem magam elkészíteni a szükséges eszközöket. Nagyon szeretem a kreatív kihívásokat, és ezek az apró tárgyak megalkotása nagyon jó időtöltés. 













8. Gyakran megy ki a szabadba vagy a városba, hogy a babákról képet készítsen?
Nem ritkaság, hogy a szabadba viszem a babákat és ott készítek képeket. Egyáltalán nem zavar,mikor a járókelők figyelme oda irányul. Nekik is tetszik és nem tesznek kellemetlen megjegyzéseket. 













9. Vajon ő varrni a ruhát a babáknak?
 Egyik legkedvesebb tevékenységem az, hogy saját magam készítem a ruhákat. Szinte minden formában készülnek kötött,  horgolt és varrott darabok megtalálhatóak a szekrényükben. Jó érzés egy ilyen aprócska ruha elkészítése, és főként mikor a végeredmény sikeres. 








10. Gyűjtenek egyebet a  babák mellett?
 Rendelkezem elég sok babával, de nem tartom magam nagy gyűjtőnek, mert csak azokat szerzem be melyek tetszenek évjárattól függetlenül. Sokkal nagyobb örömet jelent számomra az a tevékenység, hogy megalkossam az őket körül vevő világot. Gyűjteményemben megtalálható sok más apróság ami, teljessé teheti ezt a világot. A babák mellet, elég szép gyűjteményem van verses kötetekből. Szeretem a verseket.

11. Szereted az állatokat és van egy állat otthon?
Régebben volt állat a lakásban, sokat voltam távol az otthontól, ellátása nem volt megoldható, ezért jelenleg nincs.

Itt vannak a szabályok

LIEBSTER AWARD:

Here are the rules:
1. Thank the person who present you the award and link back to their blog.
2. Post the award image on your. 
3 Answer 11 questions posted be the presenter (see below)
4. Nominate 5 blogs with less then 200 followers (or in my case, those you love)
5. Create 11 questions for the nominees to answer.
6. List these rules in your post. Inform the people you chose to nominated by leaving a comment on their blog and link them to your post!


Ez az eredeti szöveg, mivel nem beszélem a nyelvet magam számára a Google fordítót használtam. 
Az általam kiválasztott: 
1, http://drikabarbi.blogspot.hu/
2. http://lifeinrosemaryhill.blogspot.hu/
3. http://bababolond.blogspot.hu/
4. http://barbiecsalad.blogspot.hu/
5. http://barbiesztori.blogspot.hu/

1. Gyermekkori emlék, vagy mi motiválja a Barbie babákhoz való kötődést.  
2. Lakozik benned  a gyűjtő szenvedélyt, vagy inkább a szerepjáték része érdekes számodra?
3. Hol szerzed be leggyakrabban a babákat, és mi szerint választod ki őket. 
4. Mi a véleményed arról, hogy az üzletekben a kiegészítő kellékek többsége jellemzően rózsaszín?
5 Mennyi időt töltesz blog írással?. 
6. Gyűjteményedben milyen helyet kapnak a fiú babák?
7. Milyen témájú blogokat olvasol szívesen? Van kedvenc témád?
8. Hol tárolod a babákat?
9. Kibontod a babákat, vagy eredeti csomagolásban tartod?
9. Mennyire fontos számodra, hogy megoszthatod másokkal az élményeidet, tapasztalatodat?
10. Egyedül babázol, vagy családtagjaid bevonásával? 
11. Van-e kedvenced és  miért? Szereted átformálni Őket?

Bízom abban, hogy az általam kiválasztott blogerek szentelnek rá időt és részt vesznek a játékba. 





8 megjegyzés:

  1. Witaj! Bardzo się cieszę, że wzięłaś udział w zabawie! Z wielką przyjemnością przeczytałam Twoje odpowiedzi. Miło Cię było bliżej poznać :-)
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

    VálaszTörlés
  2. Gratula a díjhoz én is kaptam már ilyen díjat de a szétküldők között ha jól emlékszem csak ketten válaszoltak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem lesz aki örül majd ennek a lehetőségnek és válaszol.

      Törlés
  3. Szia

    De jó volt olvasni a válaszokat. Köszönöm a lehetőséget, válaszolok én is kérdésekre a blogomon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, már alig várom, hogy olvassam.

      Törlés
  4. Bardzo się cieszę, że mogłam poznać Cię lepiej. Bardzo miły post. Pozdrawiam ciepło :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, szerintem is arra jó ez a játék, hogy picit jobban megismerjük azokat a személyeket akiknek hasonló az érdeklődése, bárhol lakik a világban a babák összekötnek.

      Törlés