2020. május 17., vasárnap

Egy nap..

Ez egy nap a pocakos időszakból! Már ugyan nem sok van hátra, de annál több feladat vár a fiatalokra, hogy minden meglegyen a baba érkezésekor.
- Mit keresel ilyen szorgalmasan? kérdezte Máté.


Gondoltam már épp ideje lenne valami dolgokat keresgélni a babának. Például épp a nevét. 
- És találtál valami jót? 
- Ó igen van ami nekem nagyon tetszik

- No majd én is körülnézek, mert van elképzelésem.


- No és Te mit találtál? 
- Nekem a Márti nagyon tetszik! - mondta Máté. 
- Ó drágám én attól sokkal jobbat találtam!
- Na és mit?
- Annyira szeretném ha már most kiderült, hogy kislány akkor Bori lenne a neve!
- Jaj ezt nem mondod!
- Mert? Te mit szeretnél?
- Én találtam egy másikat ami nekem nagyon bejön.
- Az mi?
- Hát Márti.
- Nem mondod? Hogy festene Zöldi Márti. Elég fura.
- Akkor még ezen tényleg gondolkodnom kell, én  nem együtt mondogattam a kettőt.
- Máté!!! Légyszi legyen Bori!!!!

- Te biztos vagy benne, hogy jó ötlet? Ő is fogja majd szeretni?
- Mi vagyunk a szülei akik szerintem mindig a legjobbat szeretnénk neki, még azt is hogy szeresse a nevét.


- Drágám! Légyszi! Hidd el szeretném ha Bori lenne!
- Nos ha ennyire szeretnéd akkor ám legyen!
- Hú ez fantasztikus!!! Köszönöm!!!

- Örülök hogy örömet szerezhettem, de van egy kikötésem!
- Nem mondod! Mi az? 
- Szeretném ha most elmennénk vacsorázni.
- Rendben hamar összeszedem magam.
- Segítek! Gyorsan felveszek egy inget!


- Én is átöltözöm! Bár nem tudom mit tudok még felvenni?
- Segítek!  Annyira csinos vagy!  Mehetünk? 


 - Igen!



 - Annyira csinos és szexi az én kis feleségem!! Rettentően büszke vagyok!
- No azért majd később is mondod ezt? Amikor nagyon kövér leszek?
- Szerintem Te mindig vonzó és szuper csinos vagy!
- No ezt remélem, nem csak udvariasságból mondod!
- Fantasztikusan jó volt ez a vacsis kiruccanás!  Remélem jól érezted magad?
- Ó igen, de várj csak egy kicsit!





- Most is szexinek tartasz, ezzel a nagy hasammal?


- Jaj drágám! Hogy kérdezheted ezt! Hiszen tudod! Nekem Te vagy a minden.


 - No akkor gyere és bizonyítsd be!


 - Jaj ne bolondozz már!

 - Rendben, kapsz egy remek lábmasszást! Tudom nagyon szereted!
 

 - Ez remek volt! Köszönöm.


- Bolondozok egy kicsit? Most jól megjárod!


 - Mókás! Hogy áll a hajad?

 

 - Köszönöm a szép napot, de már elfáradtam! Megyek aludni! Jó éjszakát!








3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó volt! Zöldi Bori, szuper név lesz a picinek! Már mi is nagyon várjuk!

    VálaszTörlés
  2. Fajnie opowiedziana historia. Widać, że para jest mocno zakochana i czeka na dziecko :)))
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    VálaszTörlés