2017. január 5., csütörtök

Öltögetés

Sokáig váratott magára, mire hozzám is megérkezett. Elvarázsolt a szépségével, nem tudtam ellenállni. Nagyon szépnek tartom ezért nálam a Vénusz nevet viseli. Megvizsgáltam és miután megállapítottam, hogy termetes mérete van a korábbi babákhoz képest, nem tudtam átöltöztetni sem. Imádok varrogatni ezért   készítettem egy ruhatárat a számára, amit most nektek is szeretnék megmutatni.

Először is a maga valójában. 





Kukucs! A szeme is varázslatos.



Így érkezett. 



Hűvös időre való tekintettel. 


Kicsit lazábban.


Kellemes tapintású bőrkabát, táskával.


Elegánsan.







Sportolásra készen.




Egy kis fehérnemű.


Egy kis nyári hangulat.





15 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Igazi csinos darabok, kellő nőiességgel. Gusztusossá varázsolja a töltött galambot. A piros szett, meg a fekete mini kiskabátokkal viszi a pálmát nálam. Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm neked a dicséretet, tényleg egy igazi duci leányzó. Igazi kihívás neki ruhát készíteni, mert elég termetes a tompora. Igyekeztem különböző dolgokban megmutatni.

      Törlés
  2. Gratulálok, nagyon ügyes vagy, csinos lett a lány az összes új ruhájában.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jó, hogy tetszik, igazi nőci, egy korlát van benne, hogy nem olyan mozgékony a teste ezért elég nehéz változtatósan beállítani, ezért beszélhetnek a ruhák helyette, amivel remélem sikerült mások tetszését is elnyerni.

      Törlés
  3. Jestem zachwycona przygotowaną dla niej garderobą! Wszystko leży i wygląda idealnie! Masz dla niej wspaniałe nie tylko stroje, ale też i buty! Rewelacja! Szczególnie podoba mi się "skórzana" kurteczka! Piękna dziewczyna - cudnie ubrana!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A térképgyűjteményemben szerencsére találtam olyat is mely megfelel ennek a leánynak a lábára. Köszönöm a látogatásod.

      Törlés
  4. Gyönyörű ruhákat készítettél! A kabátkáid nagyon jók, azok tetszenek a legjobban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ilyen hidegben szükség van a kabátokra is. Annyira jó, hogy mindenki talál valamit a ruháim között ami tetszik neki.

      Törlés
  5. Nagyon tetszik mindegyik darab, egyszerűen bámulatos, milyen kollekciókat állítasz össze egy-egy babának! Ez a barna szépség nekem is nagy kedvencem, de végül mégsem őt tudtam megszerezni. Tényleg igéző, gyönyörű szemei vannak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az nekem is teljesen véletlen történt, mert nem számítottam rá, hogy valaha is kapok ilyet, mert kijelentettem, hogy nekem csak ez az egy jöhet, vagyis ha mozogna mindene. Bizony nem egy mozgékony, de legalább a kiválasztott került ide, nagyon tetszik. Látom néha megjelenik a piacon, néha meg eltűnik és még az ára is változó. A ruhatár meg külön jó kihívásnak tűnt mert ilyen méretben egyáltalán nem volt semmim sem, a nagyi is sokkal vékonyabb.

      Törlés
  6. Egytől egyig mind fantasztikusak a ruhadarabok, gratulálok!
    Találtál hozzájuk szabásmintát a neten, vagy saját kútfő?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a dicséretet, kicsit a meglévő mintákat alakítottam át, illetve menet közben készültek. Elég termetes leányzó. Más méretekkel rendelkezik, elég vastag a karja és a lába is, no de a popsi, az verhetetlen. Tényleg egy igazi kis töltött galamb.

      Törlés
  7. Jaj, Istenem, szíven találtál! :-) Ez a ruhatár elképesztő, így ahogy van elfogadnám az egészet!!! Ráadásul, imádom ezt a lányt, de még nem sikerült levadásznom, sehol se találkoztam még vele... :-(
    Ha netán valaha sikerül, indítok vele egy sztorit az már biztos! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drukkolok, hogy mihamarabb le tud vadászni, hiszen tényleg ritkán lehet megszerezni és gondolom egy idő után el is tűnik a hazai boltokból, mint általában mindegyik. Jó érzés volt készíteni ruhákat, és örömmel tölt el hogy tetszik.

      Törlés