2018. szeptember 26., szerda

Nyár búcsúztató pihenés folytatása

Másnap reggeli után, még minden csendes. Sokan nem szeretnek korán kelni, de eldöntötték, hogy vonattal felmennek a magasabban fekvő részre, ezért korán keltek. 

Még a vonat  indulása előtt volt egy kis idő, meglátogatták a közeli játszóteret. 













Ezzel az erdei vonattal utaztak, persze nem itt a mozdony oldalában, hanem egy remek kis nyitott kocsiban. 




A vonatozás után ismét a túrázásé lett a főszerep. A tegnapi napból okulva ma már Máté teli hátizsákkal indult, volt benne esőkabát és kis enni inni való. 





- Jaj segítsen valaki, mert lecsúsztam!! 



-  Szívem nem is csodálkozom rajta, hiszen nem is értem, hogy tudtál ebbe a cipőbe  elindulni, hiszen tudtad hova megyünk!


 - Remélem nem esett baja! Aggodalmaskodott Máté. 


- Úgy látom minden rendben! Mondta Szabina. 


 Miután megbeszélték, hogy az ijedségen kívül nem esett más baj, haladtak is tovább. 


No ez hihetetlen ismét egy gomba, erre viszont már fel kellett mászni,mert egy vaskos fa oldalára nőttek. 





 Remek kirándulás volt, egy tényleg csodálatos helyen. 

1 megjegyzés:

  1. Hoppá, azt hiszem erről a bejegyzésedről lemaradtam. De most rátaláltam és imádom! Szeretem nézegetni a képeid, inspirálóak nagyon. Ahogy a részletekre odafigyelsz, ahogy a babáid be vannak állítva, mintha élnének! Engem is arra inspirálsz, hogy minél részletesebb, élethűbb képeket készítsek. Szóval csak így tovább!

    VálaszTörlés