2018. december 15., szombat

Előkészület

Máté elment megvásárolni az ünnepi fenyőt, bár elég nagy hó esett szinte alig bírt közlekedni.
















  Sikerült egy remek darabot választani. Elég nehéz volt ebben nagy hóban közlekedni, de legalább van esély arra, hogy szép fehér karácsonyunk legyen. Erre gondolt, no meg arra, hogy kedves felesége már biztosan nagyon várja, hiszen megbeszélték hogy addig előkészül a szánkóval. 










Szabina jó melegen felöltözött és gondolta így várja a szánkóval Mátét aki elég sokáig bíbelődött a fenyővel. Bár mondta hogy nem mehet vele, hiszen a fenyő választása és vásárlása mindig  férfi munka. 

 




9 megjegyzés:

  1. Nagyon hangulatos fotók! Szívesen olvastam volna tovább is, a szánkózás is biztos jó móka volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tervbe volt véve a jó kis szánkózás, de a hó vastagsága már nem volt a legjobb ezekhez a képekhez, de azért jól érezték magukat így is. Főként én, mikor készítettem a képeket. Köszönöm a látogatást.

      Törlés
  2. Ojej! Ależ dużo śniegu u Ciebie! U mnie tylko trochę śniegu, albo w ogóle go nie ma. Śliczne zdjęcia!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tegnap szinte egész nap esett, már már a babák számára sok is lett, hiszen nekik a kicsi a legjobb. Nem is tudtam szánkós képet csinálni mert már bele süllyedt a szánkó. Remélem neked is lesz még a télen ilyenben részed.

      Törlés
  3. Nagyon klasszak a téli fotók! Remélem, lesz folytatás is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem alakul majd a hó kérdés és megfelelő lesz a terep a baba fotózáshoz. Karácsonyi képeket mindenképp tervezek.

      Törlés
  4. Én is tudtam volna még tovább olvasni, nagyon hangulatos! Tetszik Sabina öltözéke, imádom a szürkét, és ezzel a pirossal nagyon klassz! A szánkót te csináltad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szánkót a KIK-be vettem karácsonyi decor volt egyik évben. Mostanában elég sok helyen láttam az ünnepek során hasonló méretűt.

      Törlés
  5. Jaj de jók ezek a képek! Az enyéim sokkal nagyobb dologba fogtak, nem volt idejük szánkózni. Imádom a képeidet továbbra is.

    VálaszTörlés